BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

2010 m. kovo 14 d., sekmadienis

;>>>

Image and video hosting by TinyPic

Vakar akre visai neblogai pasibuvau. Darėm nesąmonites, bet laiko trūko nors ir taip mama dėjuoja, kad labai ilgai būnu. Kabinėjomės prie bernų, ir pora bernų buvo su rožinėm nike tree kepurytėm, tai vienam pasiūlė mus į mergas, o su kitu, tai išvis žiauru. Eina jis su draugeliu, ir mes sakom; o kokią graži kepurytė ir žvengiam. Atbėga vienas bernužėlis;

-Ėėėė jūs!
[ Galvojom, kad tada tikrai į galvą gausim... ]
-Gal kepurytę norit pirkt?
(rofl)
Dar ten visokiu nesąmonių, sužinojau man pridirbtų šunybiu. (doh) Dabar Karina susirašinėja mano vardu su tokiu Tučiu ir jį kabins nu blet... Aš kaip tik nebuvau šhulėj, kai atėjo Tutis ir sako Aušrinei;
-Kuri čia Aušrinė?
-Aš.
-Kam tau mano nr.?
-Draugei.
-Kokiai?
[ Tada ji pagalvojo, kad Karina ją užmuš jei ji pasakys, nors aišku taip nebūtų ir nereikėjo tų nesąmonių ]
-Gintarei...
[ Jis pažiūrėjo į kitą klasiokią Gintarę ]
-Ne ne šitai, kitai.
Nu ateisiu į mokyklą tai nieko gero... Šiandien su drauge buvau caffe inn'e išgėrėm karamelinės papaišėm ant katilo foto tokią ten žiauri. (rofl) Ir ten bazarinom apie katilą pagrindę, ir žiū eina katilas apsirengėm striukes ir movėm. Ir ką jūs sau manot, neberadom. Nuėjau iki požemkės beieškodama katilo, tai poto teko ilgą kelią namo nueiti... Ir šiaip šeštadienis ir sekmadienis buvo faini. ;>>>

nerdė.

0 komentarai (-ų):